• Wpisów: 1239
  • Średnio co: 1 dzień
  • Ostatni wpis: 9 dni temu, 08:55
  • Licznik odwiedzin: 102 509 / 1932 dni
 
thomasgay
 
atumblr_lx1gjwbE1w1r4t3z5o1_500_large.png

W końcu urlop! Jej, od ostatniego minął miesiąc, a ja już mam dość i ciesze się jak głupi na te zaledwie 4 dni wolnego. No ale lepsze to, niż nic. Mial być koncert Dody - nie będzie. Lece jutro do Polski, wracam w niedziele. Chociaż sexu mam nadzieje będzie dużo, hehe. Wstępnie jestem umówiony z dwoma kolesiami, z którymi miałem sex ostatnio, wiec powinno być fajnie. No i oczywiście poszukam tez kogoś nowego hihi. Lece sie pakować :)
atumblr_m9763wtE2v1qasjnio1_500.jpg

Notka (poprawiona/zmieniona) z 22 kwietnia 2012

No niespodziewaniem sie tego, ale pierwszym obcokrajowcem, z którym uprawiałem sex, nie był wcale Szkot, jakby się mogło wydawać, ale Rosjanin. Poznany w wawie. Dnia jeszcze tego samego, w którym ostatni raz widziałem sie z M. To był w ogóle intensywny wieczór, bo spotkałem sie z 3 kolesiami aż, hehe. Ten był pierwszy, poznany jak zwykle na czaterii. Dopiero pod koniec rozmowy zapytał sie, czy nie mam nic przeciwko temu, ze on nie jest Polakiem. Pewnie, ze nie miałem. No w życiu bym nie poznał, ze nie jest Polakiem jak pisaliśmy ze sobą. W rozmowie potem już tak, bo śmiesznie gadał. Ogólnie w Polsce jest 3 lata. Ze zdjęcia o wiele fajniejszy niż w realu. Niestety, nie podobał mi sie za bardzo. Misiowaty. Nie jakoś strasznie, ale jednak. No ale nie był jakoś odpychający. heh. Byl luty, wiec zmarzł. Posiedzieliśmy chwile, aby sie ogrzał.
atumblr_m4au0oM2Lv1qdot54o1_500.gif

Lizaliśmy się krotka chwile, w końcu zabrałem sie do jego spodni. I tu niespodzianka! Obrzezany kutas, wyraźnie napletek usunięty po stulejce, co sam przyznał. No jakiś doktorek kiepsko to wykonał, bo za ładny ten kutas nie byl. I szkoda, ze mały. Gruby ale mały. A szkoda, bo jak przeszliśmy do analu, to okazało sie, ze to byl najdłuższy anal w moim życiu. Przynajmniej do tamtej pory. Pozycja na pieska, wypiąłem sie na łóżku. On był niski dość, przynajmniej w stosunku do mnie (co nie trudne bo ja dość wysoki jestem) wiec musiałem szerzej rozszerzyć nogi i niżej sie pochylić. Nie wiem czy wiecie o co mi chodzi, po prostu bardzo niewygodna pozycja to była dla mnie. Tzn niewygodna po dłuższej chwili. On wszedł łatwo dość, ale tym małym kutaskiem niewiele co czułem, ledwo mnie tam smyrał hehe. No ale jebał i jebał i jebał i końca nie było widać. Po paru minutach, pierwszy raz w życiu będąc ruchanym, pomyślałem sobie 'kiedy on w końcu skończy' hehe LOL. Caly spocony, zmeczony w koncu doszedl we mnie (ale w gumce) Odetchnalem z ulga. Sam oczywiscie nie trysnalem. Nawet nie mialem ochoty. Byleby juz poszedl, juz myslalem o szukaniu kolejnego kolesia. Tylko musialem odpoczac chwile, bo mnie nogi strasznie bolaly od tej pozycji.
Jak pozedl wzialem prysznic i dalej czateria. A nastepny anal byl z kolei chyba najkrótszy, ale za to zajebiscie bylo, no ale o tym jutro ;)

GLEBA!
atumblr_m6187kklRP1rz9grjo1_500.gif

  •  
  • Pozostało 1000 znaków